Pick-up i butikk
Til kassen
Totalt: 0
Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-

Retur og bytte

Angrerett, bytte og retur

Du har etter forbrukerkjøpsloven full angrerett i 14 dager etter at du har mottatt bestillingen din. For henting i butikk, starter angreretten å løpe 5 virkedager etter at bestilling blir registrert og du får beskjed om at pakken er klar for henting. Angreretten gjelder selv om varene er på salg. Vedlagt alle bestillinger følger fraktbrev/angrerettskjema, som må benyttes. Ved retur må varen være ubrukt, merkelappene må være på og varen sendes i retur i sin originale emballasje. En retur kan underkjennes dersom varene ikke er i en slik stand at det kan selges videre eller kunden kan bli debitert for det tapet MAS lider ved å selge varen videre med rabatt. 

Kunden dekker selv porto hvis varen skal returneres.

Angreretten gjelder ikke varer som av hygieniske årsaker ikke kan selges på nytt. Vi gjør dermed oppmerksom på at øredobber, strømpebukser o.l ikke kan returneres/byttes.

Returadresse:

MAS
Strandtorget 3
9008 TROMSØ 


Bytte
Dersom du ønsker å bytte en vare kjøpt hos oss fyller du ut vedlagt angrerettskjema og returnerer varen til oss. Du er ansvarlig for pakken kommer tilbake til oss når du returnerer varer. Med dette betyr det at du er ansvarlig for pakkens innhold frem til vi mottar returen din. Dermed anbefaler vi å sende med sporing slik at du er forsikret. 

Tilbakebetaling
Når vi mottar din retur mottar du bekreftelse fra oss på mail. Hvis du hever hele kjøpet vil du få tilbakebetalt varens verdi innen 14 dager fra vi mottar din retur. 

Ved kortbetaling vil pengene overføres til betalingskortet du benyttet når du la inn bestillingen. Transaksjonen skjer gjennom Nets, og du kan forvente at det tar mellom 4-10 dager før pengene er tilbake på ditt betalingskort.

 

Vi tar følgende forbehold
Varen kan være utsolgt
Farger kan avvike fra virkeligheten
Skrivefeil
Avvik kan forekomme, da lageret vårt reguleres manuelt. 

 

Reklamasjon

Hvis det er en feil med varen har du reklamasjonsrett i 2 år fra du mottok varen. Dette forutsetter at du gir oss beskjed innen rimelig tid og at du fremlegger kvittering og/ eller ordrenummer på at varen er kjøpt hos oss. Reklamasjonsretten bortfaller dersom produktet er unormalt mye brukt eller vasket feil.

Ved reklamasjon sender du mail til kundeservice slik at vi kan sende deg reklamasjonsskjema. Vi dekker returkostnadene ved reklamasjoner.

Bytteregler julegaver kjøpt hos MAS

Tenker du å gi en julegave fra oss i år, eller har du vært så heldig å få en gave kjøpt hos oss? Vi håper at gaven faller i smak, men noen ganger trenger man å bytte. Se egen informasjon om gaver kjøpt i nettbutikken. 

Slik bytter du:

  • Be om å få med byttelapp på gaven du kjøper. Vi pakker gjerne inn gaven for deg!
  • Byttefrist: 30 desember 2024
  • Du kan bytte gaver kjøpt hos oss. Ta med byttelappen. 
  • Bytte gjelder til en annen vare eller i tilgodelapp, ikke utbetaling. 

 Gaver kjøpt i nettbutikken:

  • Byttefrist: 6.januar 2025. 
  • Er du langt unna oss, send en mail om at du ønsker å bytte gaven, så hjelper vi deg videre. Vi holder av varen du vil bytte til frem til vi har mottatt varen du ønsker å bytte. 
  • Penger kan kun refunderes til den som kjøpte gaven. Utvidet returdato er 6.januar 2025.